Łódź. W poszukiwaniu własnego czasu (2006)

Etiuda dokumentalna koreańskiej reżyserki studiującej w łódzkiej filmówce.
Łódź jawi mi się jako bajka, jednak to miasto jest dla mnie dziwnym miejscem. Byłam tam przez cztery lata, a zdawało mi się, że to tylko jeden dzień i jakby we śnie. Mam wrażenie, jakby ten czas tańczył w powietrzu niczym fale ciepła, które znikają w wodzie. Która jest godzina? Gdzie ja jestem? Wiesz to? Po prostu mi powiedz...- tak pytałam ludzi w Łodzi, na chwilę przed moim powrotem do Korei.





Produkcja: 2006
Premiera: 2006

Reżyseria:


Muzyka:



Notatki:
Film dedykowany Andrzejowi Brzozowskiemu, opiekunowi filmu. W napisach końcowych tekst: "Andrzejowi Brzozowskiemu. Wierzę, że się jeszcze spotkamy. Dziękuję".



IMDb (angielski)
Wikipedia (polski)


01.151201

(POL) polski,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz